we're all in this together blablbalbalala balblbla bllalbl and we see them

http://norran.se/nyheter/allt-fran-josef-stalin-till-miley-cyrus-382531
 
Hela denna vecka har vi slitit och kämpat för baldershowen och det har varit otroligt kul! Jag kom in i slutet mest vilket var synd nu i efterhand, hade velat vara där från start, men uppskattar tiden vi haft. Vi fick en recension av norran som jag länkat där uppe å man blev så glad hihi. 
Nu är jag så sjuuuukt trött, gick upp vid 6 tiden efter 4 timmars sömn i fredags och uppträdde hela dagen, sedan for jag ut på krogen med finaste venerna. japp venerna<3. Sedan blev det tillbaka till nordanå för sista uppträdandet för att sedan jobba till 21.00, ahhhhh vad jag är slut... Och jag har svenska nationella tal på måndag, nice. Nice. 
 

Kommentera här: