me bae

Livet rullar på som det ska antar jag, lite höstdepression har slagit in så man kanske inte är på topp. Har börjat trappa ner på depressionsmedicinen och det går faktiskt väldigt bra! Inte känt någon skillnad förutom att mardrömmarna verkar börja försvinna wihooo! Egentligen under denna tid borde jag inte vara hemma eftersom det kan bli så dåligt när man trappar ner på den men, tack vare min Edvin mår jag bra. Han gör ingenting speciellt, han är bara där. Även om båda två kan vara trasiga ibland finns det ingenting som gör mig lyckligare, han är 100% äkta och det får mig att tänka att detta är en dröm. Man tänker ibland att han är för bra? Vill egentligen bara spola förbi den här tiden med uppehåll, studier och liknande för att skapa ett liv med honom. 
Han är den ärligaste människan jag vet, jag behöver inte oroa mig med honom eftersom han säger till då det är någonting. Det uppskattas enormt då jag kommit från ett förhållande byggt på lögner. Sakta men säkert lär jag mig lita på honom, något jag trodde skulle vara omöjligt för mig. Så eddo, om du någonsin råkar se detta inlägg, du är bäst and i love u faggot.
 

Kommentarer:

1 /cecilia:

Alltså goals???😍😭

Kommentera här: