måste plugga mer körkort, mannen


Några bilder från stadsfesten dessa två dagar (okej den enda bilden jag tog ikväll var på niklas i den fina fedoran). 
Fredagen umgicks jag med några i klassen + lite annat folk på moröbacke, där stannade vi ungefär till elva tror jag innan vi drog mot stan. Hade hur trevligt som helst på moröbacke sedan stadsfesten blev lite halverst eftersom jag egentligen inte tycker om att vara där men jag fick träffa många vänner och bekanta där vilket var jättetrevligt! Fick ett väldigt känslosamt slut dock, vilket var jobbigt.
Lördagen drog bara jag och Ludvig in vid 8-tiden och träffade vänner vid karusellområdet. Vi stannade ungefär 2 timmar sedan for jag hem, men det var trevligt det med!

Fick även i fredags fika med Nils och Casper som jag inte träffat på ett år på grund av att de inte bor kvar, det var så otroligt skönt att få umgås med dom igen efter så lång tid. 
Torsdag - lördag har varit hur bra dagar/kvällar som helst och jag vill bara tacka er som bidragit till det, ni e så finisar ♥
 

Kommentera här: