så, magda, vad har hänt på senaste tiden?

 

Jag vet, jag vet, jag vet. Jag är en usel bloggare. På senaste tiden har det varit mycket häng och sådant så jag har helt enkelt inte orkat blogga, har förresten mer bilder från sommaren som jag kan lägga ut en dag (har bytt telefon så har bara några). 
Små roliga saker som skett mig sen sist jag bloggade:
- KÖRKORT! 
- hade min 18-årsfest den åttonde, grymt skön kväll
- födelsedags picknick med världens finaste tjejer♥
- en massa mysiga kvällar på krogen
- en kväll med mina systrar på olles med finmiddag och alkohol
- två av mina närmsta vänner har fyllt år
- har skaffat en ny gammal iPhone (begagnad)
- tappat mitt bankkort så det spärrade jag
- börjat skolan...
- vaktat min lärares fru när hon gjort tenta med elvis
- tagit hål i mitt öra själv (kan visa i ett annat inlägg)
- klippt mig hos frisör (kan visa i ett annat inlägg)
- fått tillbaka kontakten med världens bästa person
- spenderat många kvällar med denna person

Det är väl på ett ungefär vad som skett mig på den senaste tiden. Nu ska jag skärpa mig och börja blogga igen!

Kommentera här: